Eladó Ayrton Senna egyik Honda NSX-e
A típus fejlesztésében anno a háromszoros világbajnok F1-es pilóta is részt vett.
A típus fejlesztésében anno a háromszoros világbajnok F1-es pilóta is részt vett.
A japán sportkocsi ezen nagyon megkímélt példányával kevesebb mint 8 ezer kilométert tettek csak meg.
Sportosan kupésra hangolt formaterv, meglepően tágas és praktikus utastér, hatékony hibrid hajtáslánc: körülbelül így hangzik a Honda legújabb szabadidő-autójának sikerreceptje. Kipróbáltuk a harmadik generációs HR-V-t.
A limitált szériás sportkocsiért egy kisebb vagyont kérnek el a szigetországban.
A limitált szériás japán sportkocsi kicsit erősebb lett az alapmodellnél.
Alig 350 példány készül majd a második generációs NSX búcsúszériájából.
A közel 30 éves japán sportkocsi ezen változatából kevesebb mint 500 példány készült.
Az Alex Zanardi nevével fémjelzett limitált szériás kocsi fejlesztésében egykoron maga Ayrton Senna is rész vett.
Mutatjuk az első olyan Ferrarit, melynek nemcsak a hátsó, hanem az első kerekein is volt hajtás. Szuper ritka és az értéke felbecsülhetetlen.
Ez az ikonikus japán sportkocsi éltes kora ellenére szó szerint még bejáratós. Ezért aztán igen komoly értéket képvisel.
Mostantól akár a hazai utakon is lehet majd látni egy magyar rendszámos és közel 600 lóerős NSX-et. A tulajdonost irigyeljük is, meg nem is, a szervizelés ugyanis nem lesz egyszerű.
A japán gyártó legdrágább modellje az ígéretek szerint mind a hétköznapokban, mind a versenypályán a korábbiaknál jobb vezetési élményt biztosít.
Az autófóliázás külön világ az optikai tuningon belül, ezerféle őrült módon lehet megváltoztatni a kocsik eredeti fényezését.
Jellemzően az ilyen elhagyott ritkaságok valami garázs mélyén szoktak lapulni. De mint látszik, vannak más esetek is.
A brazil világbajnok megmutatja, hogy milyen pedálkezeléssel érhető el a legjobb köridő egy versenypályán.
Egymásnak feszült a Nissan GT-R és az új Honda NSX. Majdhogynem azonos teljesítményadatokkal rendelkezik a két japán szupersportautó, de a Honda a hibrid technikát is beveti. Vajon ez mire elég a sok éven át csiszolt Godzilla ellen?
A hatszáz lóerős NSX-GT-vel a japán túraautó bajnokságban fognak rajthoz állni.
A japánok nagyon úgy tűnik, hogy ZSX-nek fogják hívni a következő középmotoros sportautójukat.
A japánok hibrid sportkocsija tavaly még csak felvezető-autóként volt jelen a Pikes Peak hegyi felfutón, az idei jubileumi versenyen viszont már mért időt is fognak futni velük.
A GT3-as versenyautó hátsókerék-hajtással, és a 3.5 literes V6-os motorral veszi fel a kesztyűt a Porsche, a Ferrari és a Lamborghini versenygépeivel.